FAQ.
LOGOWANIE I REJESTRACJA KONTA
Czy muszę zarejestrować się na stronie sklepu aby dokonać zakupu?
Nie.
Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do konta?
Skorzystaj z systemu resetowania hasła, który znajdziesz pod adresem Resetuj hasło
Z jakich powodów warto mieć konto w sklepie Ollas.pl?
Konto ułatwia zakupy– pozwala na śledzenie statusu zamówienia oraz przeglądania historii zamówień.
PRODUKTY
Produkt ma status „NIEDOSTĘPNY”. Kiedy będę mogła go kupić?
Mamy nadzieję, że już w najbliższym czasie produkt trafi do naszej oferty. Zazwyczaj w ciągu 7 dni oferta sprzedażowa jest uzupełniana.
PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE
W którym momencie zobowiązuję się do zapłaty za zakupy, które mam w koszyku?
Zakup zatwierdzany jest kliknięciem przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
Czy mogę otrzymać fakturę za zakupy?
Tak.
Czy faktura lub paragon będą w paczce z zamówieniem?
Tak.
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie w OLLAS.pl?
Możesz skorzystać ze zwykłego przelewu, płatności Przelewy24 lub odebrać przesyłkę za pobraniem.
INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY
Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?
Nie – niestety, przesyłki zagraniczne jeszcze nie są realizowane.
Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Wystarczy wejść do konta użytkownika. O kolejnych etapach realizacji zamówienia informujemy również mailowo.
Jak długo trwa wysyłka paczki?
Czas dostawy w Polsce to od 1 do 4 dni roboczych.
Za pośrednictwem jakich firm paczki są dowożone do klientów?
Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Gdzie zgłosić uszkodzenie opakowania, do którego prawdopodobnie doszło w transporcie?
Problemy dotyczące uszkodzenia opakowania prosimy zgłaszać bezpośrednio u kuriera DPD